• 20.09.24, 10:07

Nädala naksik: toidupoodide ketid rivaalitsesid ja kõik võitsid

Kaupluskett Prisma lisas hiljuti Tallinnas Kristiine keskuse küljele välireklaami, milles murelik poiss heidab ette: “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”
Lõpuks oli kaupluseketi lahing-kampaanial nii palju kihte, et võttis silme eest kirjuks.
  • Lõpuks oli kaupluseketi lahing-kampaanial nii palju kihte, et võttis silme eest kirjuks.
Pealtnäha üsna keskpärane kampaania, kuid sellest rullus nädala jooksul lahti lahing erinevate Eesti kaupluskettide vahel, millele lõpuks pani oma punkti ka Pakendikeskus. Viimane ei jää ometi päevakajalistest (sotsiaalmeedia) sündmustest kunagi kõrvale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele