• 22.05.25, 10:54

Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine

Internet on tulvil valest ja eksitavast teabest. Turundajana tuleb mõista, mis see nii on ja miks see levib, et seda ennetada ja sellele asjakohaselt ning kiiresti reageerida osata.
Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine
  • Foto: Freepik
Uudiseid on võimatu ette ennustada: ootamatu õnnetus, näiteks kuuma vee üleujutus Venemaa hotellis, ei ole miski, mida sinu reklaamipartnerid suudaksid ette ennustada. Kuid kui sinu reisipakkumine kuumaveeallikatele ilmub sellise uudise kõrval, kahjustab see suure tõenäosusega su brändi mainet. Sellised algoritmid, mis näitavad reklaame uudiste kõrval, mis muudavad pakkumise ebameeldivaks, on palju levinumad, kui arvata oskad.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.25, 06:30
Kas sinu bränd kõlab suvaliselt või strateegiliselt?
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Uudised
  • 03.12.24, 11:48
Kui palju raha sinu kodulehel või e-poel teenimata jääb?
Suuremal osal Eesti e-poodidest on arvestatava liikluse juures teadmatusest tingitult väga nõrgad müüginumbrid, märgib disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele