• 22.05.25, 10:54

Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine

Internet on tulvil valest ja eksitavast teabest. Turundajana tuleb mõista, mis see nii on ja miks see levib, et seda ennetada ja sellele asjakohaselt ning kiiresti reageerida osata.
Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine
  • Foto: Freepik
Uudiseid on võimatu ette ennustada: ootamatu õnnetus, näiteks kuuma vee üleujutus Venemaa hotellis, ei ole miski, mida sinu reklaamipartnerid suudaksid ette ennustada. Kuid kui sinu reisipakkumine kuumaveeallikatele ilmub sellise uudise kõrval, kahjustab see suure tõenäosusega su brändi mainet. Sellised algoritmid, mis näitavad reklaame uudiste kõrval, mis muudavad pakkumise ebameeldivaks, on palju levinumad, kui arvata oskad.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.25, 06:30
Kas sinu bränd kõlab suvaliselt või strateegiliselt?
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Uudised
  • 03.12.24, 11:48
Kui palju raha sinu kodulehel või e-poel teenimata jääb?
Suuremal osal Eesti e-poodidest on arvestatava liikluse juures teadmatusest tingitult väga nõrgad müüginumbrid, märgib disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele