TV3 Grupp Eesti programmidirektori ametisse asub alates 3. märtsist Olle Mirme, kelle peamiseks sihiks saab meediagrupi telekanalite sisuline arendamine.
Kõik teavad, et inimese tähelepanuvõime on vaid mõned sekundid. Just seepärast on turundajad kolinud digikanalitesse, kus lubatakse täpset sihtimist ja mõõdetavaid tulemusi. Ometi peitub reklaami tegelik jõud hoopis usaldusväärsuses, emotsioonides ja mälus püsimises – just siin on televisioonil selge eelis. Telereklaami mõju avab TV3 müügidirektor Aivo Kütt.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.