• 19.11.25, 13:13

„Hall ja sünge“ või „tulevikukindel“: Eesti Loto hoone uus logo kütab kirgi

Teisipäeval, 18. novembril sai Eesti Loto hoone Tallinnas Hallivanamehe tänaval viimaks uue logo, mis peaks sümboliseerima ka ettevõtte visuaalset uuenduskuuri.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Eesti Loto maja Tallinnas Hallivanamehe tänaval koos uhiuue logoga
  • Eesti Loto maja Tallinnas Hallivanamehe tänaval koos uhiuue logoga
  • Foto: Ardo Pikkar
Esialgu oli logo paigaldamine plaanis 14. novembril, kuid see lükkus edasi „Eesti Lotost sõltumatutel tehnilistel põhjustel“.

Seotud lood

Uudised
  • 20.05.25, 13:35
Eesti Loto turunduspanused: noorte kõnetamisele kulub märkimisväärne summa
Viimased uuringud näitavad, et Eesti Loto brändi tugevus on nooremate sihtgruppide hulgas tuntavalt vähenenud, toob välja tegevjuht Triin Agan.
Uudised
  • 30.06.25, 12:46
Triin Agan Tommy Cashi kampaaniast: Eesti Loto oli nii nähtamatu, et pilti tulek šokeeris
Eesti Loto värske juht Triin Agan plaanib ettevõtte üldsusest senisest enam nähtavaks teha ja saavutas selle esimese, Tommy Cashiga tehtud kampaaniaga. Aganile õpetas see piire tunnetama ja näitas, et kampaania tekitatud šokk võis tulla lotofirma senisest nähtamatusest.
Uudised
  • 23.09.25, 12:41
Vaata, kas tudengid tahaksid sinu ettevõttes töötada
2025. aasta atraktiivseimate tööandjate TOP 5 hulka mahuvad nii pangad kui ka ülikoolid.
Uudised
  • 10.09.25, 11:08
Kaugtöö tegijad 2025: tunnustuse said nii tehnoloogiafirmad kui riigiasutused
Teisipäeval selgusid 2025. aasta hübriid- ja kaugtööd edendavad organisatsioonid.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele