• 23.09.25, 12:41

Vaata, kas tudengid tahaksid sinu ettevõttes töötada

2025. aasta atraktiivseimate tööandjate TOP 5 hulka mahuvad nii pangad kui ka ülikoolid.
3. septembril toimunud Instari ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoja korraldataval Atraktiivsete Tööandjate Päeval tunnustati atraktiivseid tööandjaid ka vastava kvaliteedimärgiga.
  • 3. septembril toimunud Instari ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoja korraldataval Atraktiivsete Tööandjate Päeval tunnustati atraktiivseid tööandjaid ka vastava kvaliteedimärgiga.
  • Foto: Andres Raudjalg
Tööandja brändingu agentuur Instar viis märtsist maini läbi üle-eestilise töötajate tööootuste ja tööandja maine uuringu, kus osales ligi 7000 Eesti tudengit, kutsekooliõpilast ja töökogemusega inimest majanduse, infotehnoloogia, ehituse, humanitaaria, inseneri, logistika jm valdkonnast.

Seotud lood

Uudised
  • 10.09.25, 10:06
Tark Turundus: teemad ja reglement
Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu. Tutvu konkursi TEEMADE ja REGLEMENDIGA.
Uudised
  • 15.09.25, 09:49
Tööinspektsiooni uus kampaania keskendub võitlusele kutsevähiga
Salakaval haigus ohustab tuhandeid Eesti töötajaid
Kutsevähk pole väljamõeldis, vaid peegeldab reaalsust, sest igal aastal võib Eestis ligi 800 vähijuhtu olla seotud just töökeskkonnaga.
Uudised
  • 10.09.25, 11:08
Kaugtöö tegijad 2025: tunnustuse said nii tehnoloogiafirmad kui riigiasutused
Teisipäeval selgusid 2025. aasta hübriid- ja kaugtööd edendavad organisatsioonid.
Saated
  • 09.09.25, 14:00
Tööandja maine on kallim, kui arvad – ühe töötaja asendamine läheb maksma pool tema aastapalka
„Värbamiskampaania on taktika, tööandja bränding aga strateegia,“ rõhutab tööandjabrändingu agentuuri Instar asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas. Tema sõnul peab organisatsioon mõtlema mitte ainult tänaste värbamiste peale, vaid ka sellele, kuidas tagada tööjõudu tulevikus, arvestades sellega, mida teeb Eesti demograafia.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.09.25, 12:18
Kuidas kinkida nii, et klient mäletab sind ka kaheksa kuu pärast?
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. „Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik, milline üldine joogipudel,“ toob ta näite.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele