TikTok tutvustas uut teismelistele mõeldud „rahunemisrežiimi“
Peresõbralike funktsioonide arendamise eesmärk on suurendada teismeliste turvalisust, edendada digitaalse heaolu põhimõtteid ning pakkuda vanematele rohkem meelerahu.
„Time Away“ ehk eemaloleku aja valimine annab vanematele võimaluse piirata aega, mil nende teismelised platvormil viibida saavad, määrates selleks sobivad ajavahemikud. Samuti saab seadistada korduva ajakava, mis sobitub pere igapäevaeluga. Kui plaanid muutuvad, võivad teismelised taotleda lisaaega, kuid lõpliku otsuse teeb alati lapsevanem.
Väidetavalt kaalub Instagram võimalust käivitada oma lühivideote funktsioon Reels eraldi rakendusena, kuna Hiina omanduses oleva TikToki tulevik USAs on endiselt ebakindel.
TikTok laiendab oma reklaamipartnerite võrgustikku Balti ja Balkani riikides ning valis Alephi eksklusiivseks müügipartneriks Eestis, Lätis, Leedus, Sloveenias, Serbias, Bulgaarias ja Horvaatias.
Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele,kirjutatakse Kantari blogis.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.