• 19.03.25, 13:27

Tulevik on kohal: robotist mõjuisikud löövad sotsiaalmeedias laineid

Turundajad, olge tugevad! Mõte teha koostööd mõjuisikuga, keda tegelikult ei eksisteeri, kõlab hullumeelselt. Kuni näete mõju seal taga.
Tulevik on kohal: robotist mõjuisikud löövad sotsiaalmeedias laineid
  • Foto: Eastside-online.org
Virtuaalne mõjutaja, tuntud ka kui CGI-mõjutaja („computer generated influencer“ ehk arvutiga loodud mõjutaja), on digitaalselt loodud tegelaskuju. Nad tegutsevad sotsiaalmeedias ja neil on lojaalsed jälgijad, kes tarbivad nende sisu.

Seotud lood

Uudised
  • 25.02.25, 09:15
OpenAI brändiuuendus püüdleb inimlikkuse poole
Uus kirjatüüp, sõnamärk, sümbol ja palett loodi toetamaks kõiki viise, kuidas OpenAI tehnoloogia reaalse maailmaga suhtleb.
Uudised
  • 13.03.25, 09:25
Tehisintellekt, reklaam ja autentsus: võitlus sotsiaalmeedia robotitega
Kui botipersoonad muutuvad veebis normiks, kas kasutajad saavad siis ikka veel usaldada seda, mida nad sotsiaalmeedias näevad?
Uudised
  • 07.02.25, 06:45
Google AI hakkab meie eest helistama ja telefoniliinil ootama
Google tutvustas kahte uut AI-põhist telefonikõne funktsiooni, mis võimaldavad loomuliku kõne intonatsiooni ja rütmiga suhtlust, muutes telefoniteenused kiiremaks ja mugavamaks.
Uudised
  • 16.01.25, 11:04
AI on inimkonna andmed ammendanud
Väidetavalt ammendati tehisintellekti mudelite treenimiseks kättesaadavad reaalsed andmed juba eelmisel aastal. Elon Muski sõnul peab AI areng edaspidi tuginema sünteetilistele, AI enda loodud andmetele.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele