Virtuaalne mõjutaja, tuntud ka kui CGI-mõjutaja („computer generated influencer“ ehk arvutiga loodud mõjutaja), on digitaalselt loodud tegelaskuju. Nad tegutsevad sotsiaalmeedias ja neil on lojaalsed jälgijad, kes tarbivad nende sisu.
Google tutvustas kahte uut AI-põhist telefonikõne funktsiooni,mis võimaldavad loomuliku kõne intonatsiooni ja rütmiga suhtlust, muutes telefoniteenused kiiremaks ja mugavamaks.
Väidetavalt ammendati tehisintellekti mudelite treenimiseks kättesaadavad reaalsed andmed juba eelmisel aastal. Elon Muski sõnul peab AI areng edaspidi tuginema sünteetilistele, AI enda loodud andmetele.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.