TikTok laiendab oma reklaamipartnerite võrgustikku Balti ja Balkani riikides ning valis Alephi eksklusiivseks müügipartneriks Eestis, Lätis, Leedus, Sloveenias, Serbias, Bulgaarias ja Horvaatias.
Lõppenud aasta tõi tuntud sotsiaalmeediaplatvormidele Euroopa Liidu andmekaitse üldmääruse (GDPR) reeglite rikkumiste eest 1,955 miljardit eurot trahve.
Vaatame, millised sündmused viisid TikToki keelustamiseni USAs, millist mõju see avaldada võib ning kellelt ja milliseid lahendusi nüüd ootama jäädakse.
TikToki plahvatuslik populaarsus kiirendab lühivideote kui uudissisu uue formaadi tootmise kasvu ning meediamajad peavad sellega paratamatult arvestama.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.