Trump muutis oma meelt pärast huvide tasakaalu nihkumist. Foto: IMAGO/CFOTO/Scanpix
USA Kongress otsustas juba mullu aprillis, et TikToki omanik ByteDance peab mõjuka sotsiaalmeediaplatvormi ameeriklastele maha müüma või leppima selle sulgemisega Ühendriikide turul.
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.