• 12.12.24, 13:06

Soovid TikTokis edukas olla? Unusta viimistletud sisu!

Tegemist on platvormiga, kus edumaa annavad orgaanilisus ja „tiktokilikkus“, kirjutab Havas Media sotsiaalmeedia spetsialist Karel Veemaa.
Havas Media sotsiaalmeedia spetsialist Karel Veemaa
  • Havas Media sotsiaalmeedia spetsialist Karel Veemaa
  • Foto: Havas Media
TikTok on viimastel aastatel kasvanud kiirelt ning muutunud järjest olulisemaks turunduskanaliks. 1. augustil avanes lõpuks ka Eestis võimalus teha reklaame TikTokis.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.24, 10:22
Eesti läheneb TikToki keelustamisele ettevaatlikult
Ajal, mil USA liigub jõuliselt TikToki keelustamise poole, leiavad analüütikud, et Eestil ei oleks mõtet üksi samasugust sammu astuda.
Uudised
  • 03.12.24, 08:44
Uuring: millised sotsiaalmeedia kasutamise trendid valitsevad Eesti noorte seas?
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Uudised
  • 22.11.24, 12:54
Kuidas mõõta tähelepanu?
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Uudised
  • 21.11.24, 15:48
Büroomaailma kampaania: vot nii saab TikTokis särada
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja ... viraalne!
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele