TikToki kampaania „Nonii bratid, vedage oma gyatid siis Büroomaailmasse“. Foto: Kuvatõmmis
Alates sellest, kui La Ecwador töötas välja Büroomaailmale sotsiaalmeedia strateegia, lansseeris TikToki konto 2023. aasta kevadel ning lõi selle tarbeks ainulaadset sisu, on tähelepanu napsanud endale loovus, huumor ja trendid, mis kõnetavad eelkõige nooremat publikut.
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
19. aprilli õhtul toimus T1 keskuses Eesti legendaarseima loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus pärjati möödunud aasta parimaid turundustöid. Parimad selgitati reklaamis, disainis, digis, suhtekorralduses ning üritusturunduses.
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.