• 15.11.24, 14:11

Kultuuririkkuse kampaania andis sallivamaks tulevikuks lootust

Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
„Oma näoga Eesti“ kampaania
  • „Oma näoga Eesti“ kampaania
Suurenes teadlikkus ja positiivne uudishimu teistest rahvustest elanike vastu, niisamuti toetas kampaania sotsiaalset sidusust ning kõlama jäid tugevad sõnumid diskrimineerimise vastu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele