Euroopa Komisjon algatas TikToki suhtes kolmanda uurimise
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Menetlus algatati seoses digiteenuste määruse rikkumise kahtlusega. Kahtlustuse kohaselt ei ole TikTok täitnud kohustust nõuetekohaselt hinnata ja maandada valimiste usaldusväärsusega seotud süsteemseid riske, eelkõige seoses Rumeenia hiljutiste presidendivalimistega 24. novembril.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.