Euroopa Komisjon algatas TikToki suhtes kolmanda uurimise
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Menetlus algatati seoses digiteenuste määruse rikkumise kahtlusega. Kahtlustuse kohaselt ei ole TikTok täitnud kohustust nõuetekohaselt hinnata ja maandada valimiste usaldusväärsusega seotud süsteemseid riske, eelkõige seoses Rumeenia hiljutiste presidendivalimistega 24. novembril.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?