• 11.02.25, 10:17

SARI | Gym Eesti turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Gym Eesti turundusjuht Keilyn Kase.
Gym Eesti turundusjuht Keilyn Kase
  • Gym Eesti turundusjuht Keilyn Kase Foto: Gym Eesti
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.
Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Konverentsil valitakse taas Aasta Turundustegu.
Konkursil osalemiseks täitke ankeet ning saatke see hiljemalt 28.02.2025 e-posti aadressile [email protected].
Tutvu ka konkursi žüriiga.
Keilyn Kase jaoks ilmestab viimaste aastate reklaame selgelt lugude jutustamine, emotsioonide tekitamine ja väärtuse pakkumine.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
TÄHTAEG 03.03.2025
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 05.02.25, 07:15
SARI | SOL Baltics müügi- ja turundusdirektori lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami SOL Baltics’i müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno.
Uudised
  • 31.01.25, 10:12
SARI | Tartu linnavalitsuse turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Tartu linnavalitsuse turundusjuht Marleen Otsus.
Uudised
  • 17.01.25, 16:33
SARI | Pipelife’i turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele