• 05.02.25, 07:15

SARI | SOL Baltics müügi- ja turundusdirektori lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami SOL Baltics’i müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno.
SOL Baltics’i müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno
  • SOL Baltics’i müügi- ja turundusdirektor Mergit Inno
  • Foto: Rasmus Valdmann
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.

Seotud lood

Uudised
  • 17.01.25, 16:33
SARI | Pipelife’i turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla.
Uudised
  • 21.01.25, 14:24
SARI | Circle K turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Circle K Baltikumi turundusjuht Kristella Pender.
Uudised
  • 27.01.25, 08:00
SARI | Solaris keskuse turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Solaris keskuse turundusjuht Kristin Lepikson.
Uudised
  • 23.01.25, 06:00
SARI | TMK turunduse õppetooli juhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele