• 27.01.25, 08:00

SARI | Solaris keskuse turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Solaris keskuse turundusjuht Kristin Lepikson.
Solaris keskuse turundusjuht Kristin Lepikson
  • Solaris keskuse turundusjuht Kristin Lepikson
  • Foto: Andres Paomees
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.

Seotud lood

Uudised
  • 23.01.25, 06:00
SARI | TMK turunduse õppetooli juhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum.
Uudised
  • 21.01.25, 14:24
SARI | Circle K turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Circle K Baltikumi turundusjuht Kristella Pender.
Uudised
  • 17.01.25, 16:33
SARI | Pipelife’i turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla.
Uudised
  • 13.01.25, 10:18
SARI | Passwordi programmijuhi Hando Sinisalu lemmikuim emotsionaalne reklaam
Alustame sarjaga, milles palume Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatel jagada oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele