• 23.01.25, 06:00

SARI | TMK turunduse õppetooli juhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum.
Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum
  • Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum
  • Foto: Lisett Kruusimae
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.25, 14:24
SARI | Circle K turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Circle K Baltikumi turundusjuht Kristella Pender.
Uudised
  • 17.01.25, 16:33
SARI | Pipelife’i turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla.
Uudised
  • 13.01.25, 10:18
SARI | Passwordi programmijuhi Hando Sinisalu lemmikuim emotsionaalne reklaam
Alustame sarjaga, milles palume Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatel jagada oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami.
Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele