• 17.01.25, 16:33

SARI | Pipelife’i turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla.
Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla
  • Pipelife Eesti turundusjuht Karmen Lehtla Foto: Erakogu
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.

Seotud lood

Uudised
  • 13.01.25, 10:18
SARI | Passwordi programmijuhi Hando Sinisalu lemmikuim emotsionaalne reklaam
Alustame sarjaga, milles palume Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatel jagada oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami.
Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:26
Aasta Turundustegu 2024 žürii toob kokku turunduse tipud
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele