Uuring näitab, kuidas tähistavad eestimaalased sel aastal jõule
Kantar Emori jõuluteemalisest uuringust selgub, et päkapikud on lastega peredes endiselt väga usinalt käimas ning igasse seitsmendasse Eestimaa peresse on tänavu oodata ka jõuluvana.
Valdavas enamikus (ca 80%) alla 16-aastaste lastega peredes käivad päkapikud, samas kogu elanikkonna puhul märkis 40%, et neil käivad päkapikud sussi sisse head-paremat poetamas. Jõuluvana on samamoodi selgelt enam oodata lastega peredesse.
Swedbanki tellitud uuringust selgus, et ligi kolmandik Eesti elanikest plaanib tänavu jõuludel kulutada jõululaua katmiseks ja pidustusteks 50–100 eurot ning vaid 13% arvab, et saab hakkama alla 50-eurose eelarvega.
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.