SEB Baltikumi jätkusuutlikkuse kommunikatsioonijuhi Anna-Liisa Villmanni sõnul kingitakse elamusi seetõttu, et tarbimiskultuur ei paku pikaajalist rahulolu. „Elamusi kingitakse märgatavalt rohkem kui eelmisel aastal. Kui elamusi soovivad kõigis Balti riikides kingiks iseäranis nooremad inimesed, siis vanuse kasvades väärtustatakse kingi asemel enam ka tähelepanu andmist ja hoolimist,“ lisas ta.
SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et kui 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot, siis ligi viiendik on valmis kulutama veelgi enam.
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuringust selgus, et peaaegu pooled Eestimaa inimestest (45%) eelistavad jõulukingitused osta paar nädalat enne pühi.
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.