• 12.12.24, 11:14

Uuring: noored eelistavad elamusi, vanemad väärtustavad hoolimist

Elamuste kinkimise ja saamise soov on võrreldes eelmiste jõuludega kasvanud 11%, selgus SEB jõuluteemalisest tarbijauuringust.
Uuring: noored eelistavad elamusi, vanemad väärtustavad hoolimist
  • Foto: Pexels
SEB Baltikumi jätkusuutlikkuse kommunikatsioonijuhi Anna-Liisa Villmanni sõnul kingitakse elamusi seetõttu, et tarbimiskultuur ei paku pikaajalist rahulolu. „Elamusi kingitakse märgatavalt rohkem kui eelmisel aastal. Kui elamusi soovivad kõigis Balti riikides kingiks iseäranis nooremad inimesed, siis vanuse kasvades väärtustatakse kingi asemel enam ka tähelepanu andmist ja hoolimist,“ lisas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 09.12.24, 10:43
Valdav osa eestimaalastest kulutab jõulukinkidele kuni 250 eurot
SEB iga-aastasest jõulueelsest tarbijauuringust selgus, et kui 56% Eesti elanikest plaanib jõulukinkidele kulutada kuni 250 eurot, siis ligi viiendik on valmis kulutama veelgi enam.
Uudised
  • 05.12.24, 10:09
Jõulueelsed ostutrendid: millal Eesti inimesed kinke soetavad?
Smartpost Itella poolt läbi viidud uuringust selgus, et peaaegu pooled Eestimaa inimestest (45%) eelistavad jõulukingitused osta paar nädalat enne pühi.
Uudised
  • 09.12.24, 07:00
Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Uudised
  • 03.12.24, 08:44
Uuring: millised sotsiaalmeedia kasutamise trendid valitsevad Eesti noorte seas?
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele