• 04.04.24, 09:34

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Alexela Pingevaba elektripakett aitas ümber kujundada ettevõtte mainet ja tarbijakäitumist

Alexela Pingevaba elektripaketi kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Turunduse projektijuhi Erle Kivilo sõnul oli kampaania tulemusel 2023. aasta märtsis sõlmitud lepingute arv suurem kui kogu 2022. aastal sõlmitud lepinguid kokku.
Alexela turundusspetsialist Karmen Eirand ja turunduse projektijuht Erle Kivilo tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 finaalitööd esitlemas.
  • Alexela turundusspetsialist Karmen Eirand ja turunduse projektijuht Erle Kivilo tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 finaalitööd esitlemas. Foto: Raul Mee
Alexela on ettevõttena alati seisnud selle eest, et leida klientidele nutikaid ja kiireid lahendusi. Seda ka keerulises olukorras, kus elektriturul oli küll näha, et hetkel on hinnad langemas, aga siiski säilib ebakindlus tuleviku hinnataseme osas. Seega oli toimivat arvesse võttes vaja klientidele uue paketi näol kiirelt paremaid tingimusi pakkuda.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.24, 10:12
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused
Telia „Oskus on kingitus“ kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Telia Eesti brändijuht Helena Hiis sõnas, et Telia on Eestis esimene, kes on digitaalse mahajäämuse teema nii suurelt ühiskonnas tõstatanud ja läbi selle muutust juhtivat vestlust avanud.
Uudised
  • 02.04.24, 13:51
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: rasketööstuse nišitoode, mis murdis Põhja-Ameerika turule
Dipperfoxi messiesitlus suurimal Põhja-Ameerika tehnika- ja ehitusmessil ConExpo’l Las Vegases jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Agentuuri Workman omaniku ja juhi Raavo Kullama sõnul oli sealne edu märkimisväärne, arvestades toote iseloomu ja turuolukorda.
Uudised
  • 02.04.24, 10:34
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Rakvere uus hakklihapakend tabas jackpoti
“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele