Autor: Laura Reiter • 4. aprill 2024
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Alexela Pingevaba elektripakett aitas ümber kujundada ettevõtte mainet ja tarbijakäitumist
Alexela Pingevaba elektripaketi kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Turunduse projektijuhi Erle Kivilo sõnul oli kampaania tulemusel 2023. aasta märtsis sõlmitud lepingute arv suurem kui kogu 2022. aastal sõlmitud lepinguid kokku.
Alexela turundusspetsialist Karmen Eirand ja turunduse projektijuht Erle Kivilo tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 finaalitööd esitlemas.
Foto: Raul Mee
Alexela on ettevõttena alati seisnud selle eest, et leida klientidele nutikaid ja kiireid lahendusi. Seda ka keerulises olukorras, kus elektriturul oli küll näha, et hetkel on hinnad langemas, aga siiski säilib ebakindlus tuleviku hinnataseme osas. Seega oli toimivat arvesse võttes vaja klientidele uue paketi näol kiirelt paremaid tingimusi pakkuda.