Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Rakvere uus hakklihapakend tabas jackpoti
“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix kuulutatakse välja 20. märtsil turunduskonverentsi Password.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.