• 02.04.24, 10:34

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Rakvere uus hakklihapakend tabas jackpoti

“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
Janne Laik-Lõhmuse sõnul on Rakvere pakendite muudatus tarbijate poolt väga positiivselt vastu võetud.
  • Janne Laik-Lõhmuse sõnul on Rakvere pakendite muudatus tarbijate poolt väga positiivselt vastu võetud.
  • Foto: Rakvere

Turusituatsiooni lühikirjeldus

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.24, 17:41
Selgus Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Uudised
  • 12.03.24, 16:25
Aasta Turundustegu 2023: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2023 Grand Prix kuulutatakse välja 20. märtsil turunduskonverentsi Password.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele