Telia „Oskus on kingitus“ kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Telia Eesti brändijuht Helena Hiis sõnas, et Telia on Eestis esimene, kes on digitaalse mahajäämuse teema nii suurelt ühiskonnas tõstatanud ja läbi selle muutust juhtivat vestlust avanud.
Teliat innustab võimalus muuta tehnoloogia abil inimeste elu lihtsamaks ja mugavamaks. Ettevõttel on tehnoloogiline kompetents, klienditundmine ja investeerimisvõimekus, et viia ellu visioon uue põlvkonna telkost. „Suutsime vaid ühe kampaaniaga luua uue arusaama, et Telia seisab Eesti inimeste digioskuste ja ühise digiarengu eest,“ sõnas Helena Hiis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Dipperfoxi messiesitlus suurimal Põhja-Ameerika tehnika- ja ehitusmessil ConExpo’l Las Vegases jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Agentuuri Workman omaniku ja juhi Raavo Kullama sõnul oli sealne edu märkimisväärne, arvestades toote iseloomu ja turuolukorda.
“Rakvere Recycle. Mõtteviis, mis ühendab” kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Maag Food turundus- ja tootearendusdirektori Janne Laik-Lõhmuse sõnul oli tegemist Rakvere ajaloo ühe edukaima kampaaniaga, mis ületas seatud eesmärgid.
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Lisatud intervjuu Telia brändijuhiga
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Kandideerimise tähtaeg: 24.02.2025