Autor: Laura Reiter • 3. aprill 2024

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused

Telia „Oskus on kingitus“ kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Telia Eesti brändijuht Helena Hiis sõnas, et Telia on Eestis esimene, kes on digitaalse mahajäämuse teema nii suurelt ühiskonnas tõstatanud ja läbi selle muutust juhtivat vestlust avanud.

Teliat innustab võimalus muuta tehnoloogia abil inimeste elu lihtsamaks ja mugavamaks. Ettevõttel on tehnoloogiline kompetents, klienditundmine ja investeerimisvõimekus, et viia ellu visioon uue põlvkonna telkost. „Suutsime vaid ühe kampaaniaga luua uue arusaama, et Telia seisab Eesti inimeste digioskuste ja ühise digiarengu eest,“ sõnas Helena Hiis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700