• 03.04.24, 10:12

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused

Telia „Oskus on kingitus“ kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Telia Eesti brändijuht Helena Hiis sõnas, et Telia on Eestis esimene, kes on digitaalse mahajäämuse teema nii suurelt ühiskonnas tõstatanud ja läbi selle muutust juhtivat vestlust avanud.
Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Telia brändikampaania, mis ületas kõik ootused
Teliat innustab võimalus muuta tehnoloogia abil inimeste elu lihtsamaks ja mugavamaks. Ettevõttel on tehnoloogiline kompetents, klienditundmine ja investeerimisvõimekus, et viia ellu visioon uue põlvkonna telkost. „Suutsime vaid ühe kampaaniaga luua uue arusaama, et Telia seisab Eesti inimeste digioskuste ja ühise digiarengu eest,“ sõnas Helena Hiis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele