Iittala vahetas välja ikoonilise logo. Turundusprofessor: uuendus võib ajutiselt nõrgendada brändi tuntust
1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Uue Iittala logotüübi kujundas graafiline disainer Aleksi Tammi koos tüpograaf Göran Söderströmiga. Uue kirjatüübi nimi on Aino. Foto: Fiskars Finland Oy Ab
Brändi eelmine logo oli kasutuses 1956. aastast. Punased i-tähega kleepsud, mille on kujundanud Timo Sarpaneva, kaovad toodetelt. Uus visuaalne identiteet laieneb lisaks sotsiaalmeedia keskkondadele ja e-poele ka Iittala füüsilistesse kauplustesse. Esimesena võetakse uuendus ette Iittala esinduskaupluses Helsingis Esplanadi tänaval.