Autor: Laura Reiter • 7. veebruar 2024

Iittala vahetas välja ikoonilise logo. Turundusprofessor: uuendus võib ajutiselt nõrgendada brändi tuntust

1881. aastast tegutsev Iittala tuli äsja välja uue logoga, millega kaasneb laiem brändiuuendus, vahendas Soome veebiväljaanne Yle. Iittala loovjuhi Janni Vepsäläineni sõnul on logo erkkollane alusvärv inspireeritud kuumast sulaklaasist.
Uue Iittala logotüübi kujundas graafiline disainer Aleksi Tammi koos tüpograaf Göran Söderströmiga. Uue kirjatüübi nimi on Aino.
Foto: Fiskars Finland Oy Ab

Brändi eelmine logo oli kasutuses 1956. aastast. Punased i-tähega kleepsud, mille on kujundanud Timo Sarpaneva, kaovad toodetelt. Uus visuaalne identiteet laieneb lisaks sotsiaalmeedia keskkondadele ja e-poele ka Iittala füüsilistesse kauplustesse. Esimesena võetakse uuendus ette Iittala esinduskaupluses Helsingis Esplanadi tänaval.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700