• 20.09.23, 14:39

Estiko Grupp tutvustas uut visuaalset identiteeti ja koondas erinevad tegevused ühise katusbrändi alla

Estiko Grupp koondas erinevad tegevusvaldkonnad ühise katusbrändi alla ning esitles möödunud nädalal oma uuenenud logo, sloganit ja visuaalset identiteeti, mis sündis koostöös loovagentuuriga La Ecwador.
Estiko Grupi tegevjuht Kristo Seli tutvustamas möödunud nädalal Lydia hotellis ettevõtte uut visuaalset identiteeti.
  • Estiko Grupi tegevjuht Kristo Seli tutvustamas möödunud nädalal Lydia hotellis ettevõtte uut visuaalset identiteeti.
Estiko Grupi tegevjuhi Kristo Seli sõnul on Estiko viimase kümne aastaga oluliselt kasvanud. „Estikosse on lisandunud mitmed uued valdkonnad, kasvanud on meeskonnad, lisandunud arendusi - see kõik tekitas vajaduse luua Estikole uus nägu, mis ühendab meid ühtseks tervikuks,“ sõnas Seli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele