• 20.09.23, 14:39

Estiko Grupp tutvustas uut visuaalset identiteeti ja koondas erinevad tegevused ühise katusbrändi alla

Estiko Grupp koondas erinevad tegevusvaldkonnad ühise katusbrändi alla ning esitles möödunud nädalal oma uuenenud logo, sloganit ja visuaalset identiteeti, mis sündis koostöös loovagentuuriga La Ecwador.
Estiko Grupi tegevjuht Kristo Seli tutvustamas möödunud nädalal Lydia hotellis ettevõtte uut visuaalset identiteeti.
  • Estiko Grupi tegevjuht Kristo Seli tutvustamas möödunud nädalal Lydia hotellis ettevõtte uut visuaalset identiteeti.
Estiko Grupi tegevjuhi Kristo Seli sõnul on Estiko viimase kümne aastaga oluliselt kasvanud. „Estikosse on lisandunud mitmed uued valdkonnad, kasvanud on meeskonnad, lisandunud arendusi - see kõik tekitas vajaduse luua Estikole uus nägu, mis ühendab meid ühtseks tervikuks,“ sõnas Seli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele