Autor: Laura Reiter • 30. august 2023

Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele kogukonnakeskse visuaalse identiteedi

Kristiine ja Rocca al Mare keskuste omanikfirma Citycon uuendas brändistrateegiat ja visuaalset identiteeti. Uus kontseptsioon tugineb kogukonnakesksusele ja jätkusuutlikkusele. Brändiuuendus on loodud koostöös Rootsi agentuuriga Kurppa Hosk.
Foto: Raul Mee

“Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele uue visuaalse identiteedi, mis vastab paremini keskuste omanikfirma Cityconi strateegiale linlike keskuste loomisel, mis on jätkusuutlikud ja teenivad ümbruskaudseid kogukondi - seda sõnumit kannab endas ka uus brändistrateegia ja visuaalne identiteet,” sõnas Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700