Tridens sai meremotiividest inspireeritud uue kuue
Hulgimüüja Tridens avalikustas täna oma uue ettevõtte visuaalse identiteedi. Uus logo ja bränd tähistavad Tridensi liikumist ettevõttena uude peatükki ning annavad jõudu, et juhtida ettevõtte sortimendis olevate kaubamärkide head käekäiku kogu Baltikumis, ütles Tridensi turundusjuht Ergi Asten.
Tridensi uue visuaalse identiteedi töötas välja Vilniuses asuv strateegilise disaini stuudio Great and Golden.
Uue Tridensi visuaalse identiteedi (corporate visual identity – CVI) töötas välja Vilniuses asuv strateegilise disaini stuudio Great and Golden, mis on osa Clinic212 loomingulisest kollektiivist. „Võtsime nendega ühendust, sest uskusime, et nende loovus ja ideed muudavad Tridensi täpselt selliseks, nagu seda vaja oli,“ ütles Tridensi tegevjuht Janno Hert.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.