Autor: foundME • 3. märts 2023

Wise muutis oma visuaalset identiteeti

Wise’i kaasasutaja ja tegevjuht Kristo Käärmann.
Globaalne tehnoloogiaettevõte Wise, mis ehitab parimat viisi raha liigutamiseks ning haldamiseks üle kogu maailma, muutis alates märtsist oma välimust, teatas ettevõte.

Visuaalne uuendus toob mängu rohelised toonid ning uue kirjapildi, olles inspireeritud valuutadest, keeltest ning tähestikest üle maailma. Uus disain pakub Wise’i teatel klientidele ühest kogemust, ükskõik kus või mis keeles klient konto loob, ning toetab Wise’i missiooni eemaldada rahalt piirid, et vastupidiselt traditsioonilisele finantssüsteemile saaks raha liigutada kiiresti, mugavalt, soodsalt ning läbipaistvalt.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700