Globaalne tehnoloogiaettevõte Wise, mis ehitab parimat viisi raha liigutamiseks ning haldamiseks üle kogu maailma, muutis alates märtsist oma välimust, teatas ettevõte.
- Wise’i kaasasutaja ja tegevjuht Kristo Käärmann.
Visuaalne uuendus toob mängu rohelised toonid ning uue kirjapildi, olles inspireeritud valuutadest, keeltest ning tähestikest üle maailma. Uus disain pakub Wise’i teatel klientidele ühest kogemust, ükskõik kus või mis keeles klient konto loob, ning toetab Wise’i missiooni eemaldada rahalt piirid, et vastupidiselt traditsioonilisele finantssüsteemile saaks raha liigutada kiiresti, mugavalt, soodsalt ning läbipaistvalt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kodumaine mütsibränd Breden Kids on läbinud totaalne muutumise ja kaotanud oma nimest sõna “kids”. Lisaks laienenud mütsivalikule ja e-poele on nüüd brändil ka uus selgelt eristuv logo ja värske kuvand, mis töötati välja koos loovagentuuriga Identity.
Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.