Autor: Best Marketing • 14. veebruar 2023

Breden tuli välja värske visuaalse identiteediga

Kodumaine mütsibränd Breden Kids on läbinud totaalne muutumise ja kaotanud oma nimest sõna “kids”. Lisaks laienenud mütsivalikule ja e-poele on nüüd brändil ka uus selgelt eristuv logo ja värske kuvand, mis töötati välja koos loovagentuuriga Identity.

“Ideid ja kooskõlastusringe oli rohkelt ja lõpuks jäi sõelale materjalide kihilisusest ja kasvust tuletatud armas “seenemütsike”, mida lõppresultaati silmitsedes endiselt näha võib. Ja loomulikult ka igasuguseid muid asju,” muigab Bredeni tegevjuht Kristel Mets. Nii viidigi Bredeni püsikundede hulgas läbi küsitlus, mis tuvastas, et uues logos nähakse nii katuseid, päkapikke, ninasid, nooli, kloune, kuuski, lennukeid, mune, mägesid, sumomaadlejaid ja muud põnevat. “Uue välimuse ja logo valimisel oli aga määravaimaks otsustuskohaks, et see peab meelde jääma. Võib meeldida, võib mitte meeldida, aga ükskõik ei tohi olla! Peab lööma silmad särama, tekitama diskussiooni, sütitama kirge ja panema sõbraga arutlema. Õnneks saabus Bredeni tiimis uut logo nähes äratundmismoment kohe,” rõõmustab ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700