“Ideid ja kooskõlastusringe oli rohkelt ja lõpuks jäi sõelale materjalide kihilisusest ja kasvust tuletatud armas “seenemütsike”, mida lõppresultaati silmitsedes endiselt näha võib. Ja loomulikult ka igasuguseid muid asju,” muigab Bredeni tegevjuht Kristel Mets. Nii viidigi Bredeni püsikundede hulgas läbi küsitlus, mis tuvastas, et uues logos nähakse nii katuseid, päkapikke, ninasid, nooli, kloune, kuuski, lennukeid, mune, mägesid, sumomaadlejaid ja muud põnevat. “Uue välimuse ja logo valimisel oli aga määravaimaks otsustuskohaks, et see peab meelde jääma. Võib meeldida, võib mitte meeldida, aga ükskõik ei tohi olla! Peab lööma silmad särama, tekitama diskussiooni, sütitama kirge ja panema sõbraga arutlema. Õnneks saabus Bredeni tiimis uut logo nähes äratundmismoment kohe,” rõõmustab ta.