• 14.02.23, 14:05

Breden tuli välja värske visuaalse identiteediga

Kodumaine mütsibränd Breden Kids on läbinud totaalne muutumise ja kaotanud oma nimest sõna “kids”. Lisaks laienenud mütsivalikule ja e-poele on nüüd brändil ka uus selgelt eristuv logo ja värske kuvand, mis töötati välja koos loovagentuuriga Identity.
Breden tuli välja värske visuaalse identiteediga
  • Breden tuli välja värske visuaalse identiteediga
“Ideid ja kooskõlastusringe oli rohkelt ja lõpuks jäi sõelale materjalide kihilisusest ja kasvust tuletatud armas “seenemütsike”, mida lõppresultaati silmitsedes endiselt näha võib. Ja loomulikult ka igasuguseid muid asju,” muigab Bredeni tegevjuht Kristel Mets. Nii viidigi Bredeni püsikundede hulgas läbi küsitlus, mis tuvastas, et uues logos nähakse nii katuseid, päkapikke, ninasid, nooli, kloune, kuuski, lennukeid, mune, mägesid, sumomaadlejaid ja muud põnevat. “Uue välimuse ja logo valimisel oli aga määravaimaks otsustuskohaks, et see peab meelde jääma. Võib meeldida, võib mitte meeldida, aga ükskõik ei tohi olla! Peab lööma silmad särama, tekitama diskussiooni, sütitama kirge ja panema sõbraga arutlema. Õnneks saabus Bredeni tiimis uut logo nähes äratundmismoment kohe,” rõõmustab ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele