Autor: Best Marketing • 9. juuni 2022

Tõsise turunduskiiksuga Breden Kidsi uus tegevjuht plaanib brändiga vallutada välisturge

Ennast naljatamisi tõeliseks “turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on jätnud seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, olles nüüdseks vastu võtnud väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
Breden Kidsi uus tegevjuht Kristel Mets plaanib brändi viia aastaks 2030 vähemalt kümnesse riiki ja teha 10 miljonit eurot käivet.
Foto: Alari Tammsalu

Mets räägib muiates, et olles aastaid tegutsenud tubaka- ja viinaäris, oleks eeldanud, et järgmisena jõuab ta ravimite ja relvade juurde või kasiinoärisse, aga uueks väljakutseks osutusid hoopis mütsid ja maailma paremaks muutmine. “Tõsiselt rääkides hakkasin ma aga mõtlema, kas 10 protsenti kasvu aastas ühe täiskasvanud ettevõtte puhul on see, kus ma tahan olla. Äkki olen parema meelega hoopis ettevõttes, mis saab kaks või viis korda kasvada. Praeguse seisuga on selleks Breden,” tõdeb ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700