Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 9. september 2022
Ainult tellijatele

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole

Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
Pärast põhjalikku turuanalüüsi ja uuringuid on Pipedrive jõudnud tagasi rohelise põhitooni juurde, mis on ajalooliselt olnud Pipedrive’i värv.

Pipedrive’i globaalse kommunikatsioonijuhi Mariliis Begeri sõnul oli brändiuuenduse eesmärgiks viia bränd vastavusse ettevõtte strateegiliste arengutega. “Uus bränd põhineb Pipedrive’i senisel pärandil, aga peegeldab ettevõtte muutumist küpsemaks ja funktsionaalsemaks,” sõnas Beger. Pipedrive on viimase aasta jooksul arenenud müügitarkvarast mitut toodet pakkuvaks platvormiks, mille lihtsalt kasutatavad ja tõhusad tööriistad sobivad väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele oma äri kasvatamiseks. “Investeeringud brändi arendamisse ja bränditeadlikkuse suurendamisse on meie strateegiliseks prioriteediks Pipedrive’i kasvueesmärkide täitmisel,” lisas ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700