Autor: Best Marketing • 9. september 2022

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole

Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.
Pärast põhjalikku turuanalüüsi ja uuringuid on Pipedrive jõudnud tagasi rohelise põhitooni juurde, mis on ajalooliselt olnud Pipedrive’i värv.

Pipedrive’i globaalse kommunikatsioonijuhi Mariliis Begeri sõnul oli brändiuuenduse eesmärgiks viia bränd vastavusse ettevõtte strateegiliste arengutega. “Uus bränd põhineb Pipedrive’i senisel pärandil, aga peegeldab ettevõtte muutumist küpsemaks ja funktsionaalsemaks,” sõnas Beger. Pipedrive on viimase aasta jooksul arenenud müügitarkvarast mitut toodet pakkuvaks platvormiks, mille lihtsalt kasutatavad ja tõhusad tööriistad sobivad väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele oma äri kasvatamiseks. “Investeeringud brändi arendamisse ja bränditeadlikkuse suurendamisse on meie strateegiliseks prioriteediks Pipedrive’i kasvueesmärkide täitmisel,” lisas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700