Eesti päritolu müügitarkvara ettevõtte Pipedrive turundust hakkas juhtima valdkonna tipptegija Heidrun Luyt, kelle peamiseks eesmärgiks uues rollis on toetada ettevõtte ambitsioonikaid globaalseid kasvuplaane andmepõhise turundusstrateegiaga.
- Pipedrive'i uus turundusvaldkonna juht Heidrun Luyt.
“Pipedrive on tänaseks võitnud ligi 100 000 kliendi südamed rohkem kui 150 riigis. Samas on müügijuhtimise ja kliendisuhtluse tarkvara turg globaalselt kasvavas trendis ning ettevõttel on tohutult potentsiaali äriliselt laieneda. Turundusvaldkonna juhina on minu eesmärgiks toetada strateegiliselt planeeritud tegevustega Pipedrive’i ambitsioonikaid eesmärke ning tõsta väikeettevõtete teadlikkust, kuidas meie pidevalt täienev tooteportfell aitab neil kasvada. Pipedrive’i turundustegevuse võtmeks saab andmepõhine planeerimine, jõudmine uute potentsiaalsete klientideni, julgus eksperimenteerida loovlahenduste ja uudsete kanalitega, erinemine konkurentidest ning võimalikult paljude tegevuste automatiseerimine,” ütles värskelt ametisse asunud Luyt.
Seotud lood
Pipedrive’i tööandja brändingu meeskonda asus juhtima Kristiina Kuuskmäe, kes hakkab hea seisma selle eest, et Pipedrive’i kuvand tööandjana aitaks lähiaastatel täita ettevõtte ambitsioonikaid kasvuplaane.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.