Pipedrive’i tööandja brändingu meeskonda asus juhtima Kristiina Kuuskmäe, kes hakkab hea seisma selle eest, et Pipedrive’i kuvand tööandjana aitaks lähiaastatel täita ettevõtte ambitsioonikaid kasvuplaane.

- Pipedrive'i uus tööandja brändingu juht Kristiina Kuuskmäe
- Foto: Helis Hämarsalu
Kuuskmäe sõnul on Pipedrive’i meeskonnaga liitumine aukartustäratav, kuna Pipedrive on aastaid olnud Eesti üks ihaldusväärsemaid tööandjaid. “Vaadates ettevõtte kasvuplaane lähiaastatel ning konkurentsi tööturul, on tööandja brändingul aina olulisem roll. Minu esimene ülesanne uues ametis on edasi arendada Pipedrive’i väärtuspakkumist, et see oleks autentne ja eristuv ning atraktiivne parimatele tehnoloogiatalentidele üle maailma,” sõnas Kuuskmäe. “Ainult nii saame minna püüdma Pipedrive’i missioonist ja tulevikuvisioonist innustunud inimesi, kinnistades samal ajal ettevõtte asutajate loodud unikaalset ja väikese vimkaga kultuuri.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.