• 18.11.21, 14:09

Eesti idufirma kaasas müügi- ja turundustööriistade andmete automatiseerimiseks vaid miljonilise investeeringu

Endiste Pipedrive’i töötajate loodud idufirma Outfunnel kaasas vaid ühe miljoni euro suuruse investeeringu. Outfunnel pakub integratsioonitarkvara, mis sünkroniseerib müügi- ja turundustööriistade andmeid, et muuta mõlemat osakonda efektiivsemaks.
Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde
  • Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde
“Oleme ausad, müügi ja turunduse andmete ühendamine ei ole väga põnev,” ütles Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde. “Aga see on väga kasulik ettevõtetele, kellel on klientide andmed laiali erinevates tööriistades. Kaasatud 1 miljoni euro suurune investeering aitab meil luua integratsioone rohkemate tööriistade vahel — kuigi mitte nii paljude tööriistade vahel kui veelgi suurem investeering oleks võimaldanud.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele