• 26.09.22, 16:13

Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand

Septembri keskel tutvustas Tartu linn oma uut visuaalset identiteeti, mille loovlahenduse autor on ideekonkursi võitnud disainibüroo AKU. Tartu linna turundusjuhi Helen Kalbergi sõnul paistis AKU silma läbimõeldud lahendusega, mis AKU asutaja Alari Orava sõnul arenes ja muutus töö käigus märgatavalt.
Alari Orav Tartu linna uuest visuaalsest identiteedist: linna identiteedisüsteem on mitme muutujaga võrrand
Küsimusele, millest tekkis vajadus Tartu linna visuaalse identiteedi uuendamise järele ja miks just nüüd, vastas Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg, et vajadus ühtse süsteemi järele on Tartul olnud juba pikalt. „Linna hallata on mitmed veebilehed ja sotsiaalmeediakanalid, Tartu teeb kampaaniaid, korraldab suursündmusi, tunnustab ja teavitab linnaelanikke ja külalisi, haldab linnatransporti ning palju muudki,“ selgitas Tartu linna turundusjuht ja lisas, et kõik need lahendused on seni olnud üsna erinevat nägu ja muutnud visuaalse kommunikatsiooni ebaühtlaseks. „Omamoodi märke sellest vajadusest näitasid ka Targa Tartu identiteedisüsteem, mis loodi, et toetada Tartu ettevõtjate eksporti, ja linna uus viidasüsteem, mis on mõlemad ise nägu,“ lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele