• 19.09.22, 13:45

Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt

Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt
Loomaaia ootus oli leida muutuvale loomaaiale värske nägu, mis mõjuks ühtaegu mänguliselt (lastele), intrigeerivalt (täiskasvanutele) ning tõsiseltvõetavalt (haridus- ja teadusasutusena).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele