• 12.04.23, 14:30

Inbank võtab kasutusele uue visuaalse identiteedi

Inbank tuli välja uue kaasaegse visuaalse identiteediga, mille eesmärk on toetada ettevõtte rahvusvahelist kasvustrateegiat. Uus logo ja identiteet võetakse Eestis kasutusele sügisel.
Inbanki asutajad Priit Põldoja ja Jan Andresoo
  • Inbanki asutajad Priit Põldoja ja Jan Andresoo Foto: Andrei Ozdoba
„Inbank valmistub laienemiseks uutele Euroopa turgudele. Selle toetamiseks ja positsiooni tugevdamiseks embedded finance valdkonnas kaasajastame ka oma visuaalset identiteeti,“ ütles Inbanki tegevjuht ja juhatuse esimees Priit Põldoja.

Seotud lood

Uudised
  • 24.03.23, 09:45
Iglucrafti värske visuaalne identiteet toob äri südamesse brändi ja selle väärtused
Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Uudised
  • 09.03.23, 09:33
Tridens sai meremotiividest inspireeritud uue kuue
Hulgimüüja Tridens avalikustas täna oma uue ettevõtte visuaalse identiteedi. Uus logo ja bränd tähistavad Tridensi liikumist ettevõttena uude peatükki ning annavad jõudu, et juhtida ettevõtte sortimendis olevate kaubamärkide head käekäiku kogu Baltikumis, ütles Tridensi turundusjuht Ergi Asten.
Uudised
  • 19.09.22, 13:45
Tallinna loomaaia uus visuaalne identiteet mõjub nii mänguliselt, intrigeerivalt kui tõsiseltvõetavalt
Eelmise aasta kevadel kuulutas Eesti Disainikeskus koostöös Tallinna loomaaiaga välja ideekonkursi loomaaiale uue visuaalse identiteedi leidmiseks. Konkursi võitis disainiagentuur Polaar Studio, kelle loovidee “lasteraamat, mis meeldib ka täiskasvanutele” kõlas kõige enam kokku loomaaia ootusega.
Uudised
  • 29.03.22, 13:49
Tradehouse tutvustas Nautica keskuses oma uut identiteeti ja avas laienenud kaupluse
Põhjamaade suurima ilutoodete valikuga Tradehouse tuli täna avalikkuse ette oma uue brändinguga, mis juba nädal aega tagasi kutse saanud inimestes uudishimu äratas. Pidulik uue brändi esitlus leidis aset Nautica kaubanduskeskuses, kus avati laienenud Tradehouse’i kauplus ja tutvustati ettevõtte värvikirevat uut nägu.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele