Tradehouse tutvustas Nautica keskuses oma uut identiteeti ja avas laienenud kaupluse
Põhjamaade suurima ilutoodete valikuga Tradehouse tuli täna avalikkuse ette oma uue brändinguga, mis juba nädal aega tagasi kutse saanud inimestes uudishimu äratas. Pidulik uue brändi esitlus leidis aset Nautica kaubanduskeskuses, kus avati laienenud Tradehouse’i kauplus ja tutvustati ettevõtte värvikirevat uut nägu.
Õhtut juhtis sarmikas Saara Pius.
Autor: Elise Ellermaa
2020. aasta detsembris jõudis avalikkuse ette uudis, et BaltCap omandas enamusosaluse Eesti suurimast ilukaubamajast. Uutest lennukatest plaanidest ja välisturgudele laienemise suunast tulenevalt oli ettevõtte tegevjuhi Laura Kuldkepi sõnul ainuõige aeg viia Tradehouse’is läbi värskenduskuur uue brändingu näol.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]