Autor: Laura Reiter • 24. märts 2023

Iglucrafti värske visuaalne identiteet toob äri südamesse brändi ja selle väärtused

Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.

Küsimusele, mis põhjusel uus visuaalne identiteet loodi ja miks just nüüd sellega välja tuldi, vastas Priit Kallas, et selle taga oli mitu tegurit - esiteks inimesed ja brändid väsivad, teiseks on majutusturg muutumises, millele aitas kaasa ka koroonaaeg. Tema sõnul liigub turg täna sinna, et isegi suurtel hotellikettidel on ehituslahedused pigem horisontaalsed ehk ei ehitata enam nii palju kõrghooneid. „Inimestele soovitakse anda rohkem privaatsust, seetõttu otsustasime oma majade interjööre, siseviimistlust ja sisustust muuta. Selle tulemusel lähevad tooted veelgi eksklusiivsemaks ning koos sellega toote hind umbes 20 protsenti kallimaks,“ sõnas Kallas ja tõi välja, et lisaks toote muutumisele tekkis neil tunne, et ka inimeste mõtlemine on muutumas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700