Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Küsimusele, mis põhjusel uus visuaalne identiteet loodi ja miks just nüüd sellega välja tuldi, vastas Priit Kallas, et selle taga oli mitu tegurit - esiteks inimesed ja brändid väsivad, teiseks on majutusturg muutumises, millele aitas kaasa ka koroonaaeg. Tema sõnul liigub turg täna sinna, et isegi suurtel hotellikettidel on ehituslahedused pigem horisontaalsed ehk ei ehitata enam nii palju kõrghooneid. „Inimestele soovitakse anda rohkem privaatsust, seetõttu otsustasime oma majade interjööre, siseviimistlust ja sisustust muuta. Selle tulemusel lähevad tooted veelgi eksklusiivsemaks ning koos sellega toote hind umbes 20 protsenti kallimaks,“ sõnas Kallas ja tõi välja, et lisaks toote muutumisele tekkis neil tunne, et ka inimeste mõtlemine on muutumas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.