• 24.03.23, 09:45

Iglucrafti värske visuaalne identiteet toob äri südamesse brändi ja selle väärtused

Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Iglucrafti värske visuaalne identiteet toob äri südamesse brändi ja selle väärtused
Küsimusele, mis põhjusel uus visuaalne identiteet loodi ja miks just nüüd sellega välja tuldi, vastas Priit Kallas, et selle taga oli mitu tegurit - esiteks inimesed ja brändid väsivad, teiseks on majutusturg muutumises, millele aitas kaasa ka koroonaaeg. Tema sõnul liigub turg täna sinna, et isegi suurtel hotellikettidel on ehituslahedused pigem horisontaalsed ehk ei ehitata enam nii palju kõrghooneid. „Inimestele soovitakse anda rohkem privaatsust, seetõttu otsustasime oma majade interjööre, siseviimistlust ja sisustust muuta. Selle tulemusel lähevad tooted veelgi eksklusiivsemaks ning koos sellega toote hind umbes 20 protsenti kallimaks,“ sõnas Kallas ja tõi välja, et lisaks toote muutumisele tekkis neil tunne, et ka inimeste mõtlemine on muutumas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele