8. maist alustas TV3 Grupp Eesti turundusdirektori ametikohal tööd Kätlin Kontor-Kirss, kes hakkab juhtima kogu grupi turundusmeeskonda ja vastutama TV3 Grupp Eesti telekanalite, raadiojaamade ning online-brändide strateegia väljatöötamise, brändingu ja turunduse ning kommunikatsiooni juhtimise eest.
Juuraharidusega Kätlin Kontor-Kirss on töötanud mitmes Eesti meediamajas ning olnud meedia ja turundusega seotud pea 25 aastat. Tema tegemised televisioonis said alguse just TV3s, kus ta alustas saatepäevadiktorina ja oli ka Star FM ja Power Hit Radio uudistetoimetaja. Oma karjääri jooksul on ta kirjutanud ja turundanud mitmeid populaarseid seriaale nagu „Kelgukoerad", „Pilvede all", „Kartulid ja apelsinid", „Üheotsapilet", „Sinu, minu, meie", „Kümme kümnest" ning filme „Pilvede all. Neljas õde", „Õigus õnnele" ja „Salmonid". Eesti suurimal loovusfestivalil Kuldmuna on Kätlin pälvinud enda tööde eest kaks kuldset muna, lisaks 2014. aasta Digiteo auhinna sarja eest „Kartulid ja apelsinid“. Kontor-Kirss on olnud Baltikumi suurima mänguväljakute tootja turunduspartner ja brändijuht, muuhulgas ka ghost writer valimiskampaaniates ning on jätkuvalt rahvakohtunik Harju Maakohtus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.