Autor: Best Marketing • 31. oktoober 2022

Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra

Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Erlend Štaub

Ekspress Grupi III kvartali konsolideeritud müügitulu ulatus 15,1 miljonit euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 14 protsenti. Kokku 9 kuu müügitulu ulatus 45,0 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 20 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid esimese kolme kvartaliga 25 protsenti ja digitaalsete tulude osakaal moodustas septembri lõpus 77 protsenti kontserni kogukäibest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700