Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Autor: Erlend Štaub
Ekspress Grupi III kvartali konsolideeritud müügitulu ulatus 15,1 miljonit euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 14 protsenti. Kokku 9 kuu müügitulu ulatus 45,0 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 20 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid esimese kolme kvartaliga 25 protsenti ja digitaalsete tulude osakaal moodustas septembri lõpus 77 protsenti kontserni kogukäibest.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]