Autor: Best Marketing • 29. juuli 2022

Ekspress Grupi käive kasvas ligi veerandi

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitmete sisendkulude tõusule vaatamata 12%.
Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Rauno Volmar

AS-i Ekspress Grupp konsolideeritud müügitulu oli teises kvartalis 16,4 miljonit ja puhaskasum 1,27 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile. Esimesel poolaastal kasvas müügitulu 29,8 miljoni euroni ehk 23% ja puhaskasum 0,76 miljoni euroni, mida on 12% enam kui aasta varem. Digitaalsed tulud kasvasid 28% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja digitaalsete tulude osakaal moodustas juuni lõpus 76% kontserni kogukäibest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700