Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitmete sisendkulude tõusule vaatamata 12%.
- Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu Foto: Rauno Volmar
AS-i Ekspress Grupp konsolideeritud müügitulu oli teises kvartalis 16,4 miljonit ja puhaskasum 1,27 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile. Esimesel poolaastal kasvas müügitulu 29,8 miljoni euroni ehk 23% ja puhaskasum 0,76 miljoni euroni, mida on 12% enam kui aasta varem. Digitaalsed tulud kasvasid 28% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja digitaalsete tulude osakaal moodustas juuni lõpus 76% kontserni kogukäibest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni.
Ekspress Grupi tütarettevõte UAB Delfi sõlmis lepingu uudisteagentuuri ELTA äritegevuse omandamiseks Leedus, teatas ettevõte börsile.
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.