Autor: Best Marketing • 1. aprill 2022

Ekspress Grupp soovib 5 aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda

Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub

AS-i Ekspress Grupi nõukogu määratles kontserni strateegilised finantseesmärgid, mida ettevõte soovib saavutada 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on strateegiliste eesmärkide seadmise mõte tagada ka edaspidi kontserni äritegevuse kasv, tegevuste ja tulude digiteerimine, kasumlikkus ja dividendide maksevõime.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700