Autor: Best Marketing • 1. aprill 2022
Ekspress Grupp soovib 5 aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Erlend Štaub
AS-i Ekspress Grupi nõukogu määratles kontserni strateegilised finantseesmärgid, mida ettevõte soovib saavutada 2026. aasta lõpuks. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on strateegiliste eesmärkide seadmise mõte tagada ka edaspidi kontserni äritegevuse kasv, tegevuste ja tulude digiteerimine, kasumlikkus ja dividendide maksevõime.