Autor: Best Marketing • 29. oktoober 2021

Ekspress Grupi müügitulu kasvas ligi veerandi võrra

Baltimaade suurima meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp käive kasvas tänavu kolmandas kvartalis eelmise aastaga võrreldes 22%, digitaalsete tellimuste arv 75% ja 9 kuu puhaskasum kuus korda, selgub ettevõtte III kvartali vahearuandest.
Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Andras Kralla

AS-i Ekspress Grupp 2021. aasta III kvartali konsolideeritud müügitulu oli 13,3 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 22%. Ekspress Grupi kasum enne intresse makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli III kvartalis 2,25 miljonit eurot ja 9 kuuga 5,05 miljonit eurot, mis on vastavalt 38% ja 62% enam võrreldes 2020. aasta sama perioodiga. 9 kuu puhaskasum oli 1,82 miljonit eurot, mis on kuus korda enam kui samal perioodil eelmisel aastal. Digitaalsete tellimuste hulk kasvas septembri lõpuks 75% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja jõudis 122 000 tellimuseni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700