• 29.04.22, 09:59

Ekspress Grupi müügitulu kasvas I kvartalis 22 protsenti

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: ERLEND STAUB
AS-i Ekspress Grupp 2022. aasta I kvartali müügitulu ulatus 13,4 miljoni euroni, kasvades aastaga 22 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36 protsenti ja digitaalsete tulude osakaal moodustas märtsi lõpus 78 protsenti kontserni kogukäibest. 2021. aasta lõpus omandatud Geenius Meedia müügitulu ulatus I kvartalis 0,5 miljoni euroni ehk suurendas kontserni müüki umbes 5 protsenti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele