Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 29. aprill 2022
Ainult tellijatele

Ekspress Grupi müügitulu kasvas I kvartalis 22 protsenti

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Autor: ERLEND STAUB

AS-i Ekspress Grupp 2022. aasta I kvartali müügitulu ulatus 13,4 miljoni euroni, kasvades aastaga 22 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36 protsenti ja digitaalsete tulude osakaal moodustas märtsi lõpus 78 protsenti kontserni kogukäibest. 2021. aasta lõpus omandatud Geenius Meedia müügitulu ulatus I kvartalis 0,5 miljoni euroni ehk suurendas kontserni müüki umbes 5 protsenti.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700