• 12.07.22, 09:08

Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga 34%

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: ERLEND STAUB
„Aastases võrdluses jätkas Ekspress Grupi digitellimuste arv kiiret kasvu, kuid tänavu II kvartalis kasvutempo mõnevõrra aeglustus. Aeglustumine tuleneb ühelt poolt ootuspäraselt asjaolust, et varasema perioodiga võrdlusbaas on järjest kõrgem. Teisalt mõjutasid kasvu mitmed sooduskampaaniad, kus uute klientide tellimuse hind jäi alla 1 euro ja mida me digitellimuste arvu hulgas ei kajasta. Kampaaniate positiivset mõju saame näha aasta teises pooles," ütles Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele