• 12.10.22, 11:02

AS Ekspress Grupp avalikustas 3. kvartali digitellimuste tulemused

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 21 protsenti ja ulatus septembri lõpus 151 430-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Erlend Štaub
Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 7% (III kvartalis -7%, 9 kuuga 4%), ulatudes 77 920-ni.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.09.22, 09:51
Ekspress Grupp haaras nõukogusse Sami Seppäneni
Meediakontsern Ekspress Grupi aktsionärid kutsusid oma nõukogust tagasi Indrek Kasela ja uueks nõukogu liikmeks valiti Sami Jussi Petteri Seppänen.
Börsiuudised
  • 01.09.22, 11:07
Ekspress Meedia vahetab nime
Tallinna börsil noteeritud meediamaja ASi Ekspress Grupp tütarettevõte AS Ekspress Meedia vahetab ärinime, selgub börsiteatest.
Uudised
  • 29.07.22, 11:12
Ekspress Grupi käive kasvas ligi veerandi
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitmete sisendkulude tõusule vaatamata 12%.
Uudised
  • 12.07.22, 09:08
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga 34%
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele