AS Ekspress Grupp avalikustas 3. kvartali digitellimuste tulemused
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 21 protsenti ja ulatus septembri lõpus 151 430-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Erlend Štaub
Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 7% (III kvartalis -7%, 9 kuuga 4%), ulatudes 77 920-ni.
Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitmete sisendkulude tõusule vaatamata 12%.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.