Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 15. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Agenda PR partner Janika Ritson: mõjuisikute turundus on muutunud kohutavalt igavaks

Kommunikatsioonibüroo Agenda PR partner Janika Ritson räägib, millised turunduskampaaniad ja -teod talle eelmisest aastast enim silma jäid ning jagab oma nägemust tänasest meediatarbimisest ja mõjuisikute turundusest.
Agenda PR partner Janika Ritson

Janika Ritsoni sõnul on turunduses ja kommunikatsioonis järjest keerulisem eristada selgepiirilisi kampaaniaid. „Seetõttu ongi lihtsam tuua välja ettevõtteid või tiime, kelle kommunikatsioon on aasta lõikes kõige tugevamalt silma paistnud,“ ütles ta ja lisas, et selle põhjuseks on muutunud meediatarbimine – kui varem moodustus kõige nähtavam kampaania teleklipist, välireklaamist ja seda toetasid online, print, sotsiaalmeedia, raadio või muud kanalid, siis online first ajal näeb iga sihtrühm sõltuvalt oma tarbimisharjumustest ja huvidest täiesti erinevat kampaaniapilti. „Kuna kõikide sihtrühmade silmis laialdaselt silma paista on keeruline, eristuvad kõige tugevamalt sellised turundustiimid, kes ei paista silma üksikute kampaaniatega, vaid pikaaegse erinevatele sihtrühmadele suunatud turundus- ja PR-kommunikatsiooniga.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700