Janika Ritsoni sõnul on turunduses ja kommunikatsioonis järjest keerulisem eristada selgepiirilisi kampaaniaid. „Seetõttu ongi lihtsam tuua välja ettevõtteid või tiime, kelle kommunikatsioon on aasta lõikes kõige tugevamalt silma paistnud,“ ütles ta ja lisas, et selle põhjuseks on muutunud meediatarbimine – kui varem moodustus kõige nähtavam kampaania teleklipist, välireklaamist ja seda toetasid online, print, sotsiaalmeedia, raadio või muud kanalid, siis online first ajal näeb iga sihtrühm sõltuvalt oma tarbimisharjumustest ja huvidest täiesti erinevat kampaaniapilti. „Kuna kõikide sihtrühmade silmis laialdaselt silma paista on keeruline, eristuvad kõige tugevamalt sellised turundustiimid, kes ei paista silma üksikute kampaaniatega, vaid pikaaegse erinevatele sihtrühmadele suunatud turundus- ja PR-kommunikatsiooniga.“