Autor: Laura Reiter • 15. veebruar 2022

Agenda PR partner Janika Ritson: mõjuisikute turundus on muutunud kohutavalt igavaks

Kommunikatsioonibüroo Agenda PR partner Janika Ritson räägib, millised turunduskampaaniad ja -teod talle eelmisest aastast enim silma jäid ning jagab oma nägemust tänasest meediatarbimisest ja mõjuisikute turundusest.
Agenda PR partner Janika Ritson

Janika Ritsoni sõnul on turunduses ja kommunikatsioonis järjest keerulisem eristada selgepiirilisi kampaaniaid. „Seetõttu ongi lihtsam tuua välja ettevõtteid või tiime, kelle kommunikatsioon on aasta lõikes kõige tugevamalt silma paistnud,“ ütles ta ja lisas, et selle põhjuseks on muutunud meediatarbimine – kui varem moodustus kõige nähtavam kampaania teleklipist, välireklaamist ja seda toetasid online, print, sotsiaalmeedia, raadio või muud kanalid, siis online first ajal näeb iga sihtrühm sõltuvalt oma tarbimisharjumustest ja huvidest täiesti erinevat kampaaniapilti. „Kuna kõikide sihtrühmade silmis laialdaselt silma paista on keeruline, eristuvad kõige tugevamalt sellised turundustiimid, kes ei paista silma üksikute kampaaniatega, vaid pikaaegse erinevatele sihtrühmadele suunatud turundus- ja PR-kommunikatsiooniga.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700