Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

- Hable juht ja asutaja Otto Jaansoo.
- Foto: Liina Notta
„Hea veebileht peab olema selge struktuuriga, laadima kiiresti ja olema mobiilis laitmatu“, räägib
Otto Jaansoo raadiosaates „Password – Make Marketing Fun Again“.
Ta selgitab põhjalikult, kuidas tellija ja agentuuri koostöös head veebilehte luua. „AI-ajastu veebilehe puhul on ka oluline luua selline lehe struktuur, et näiteks ChatGPT suudaks sinu lehelt infot leida. Mõneti on see sarnane klassikalise SEO-ga, kuid on ka mitmeid erinevusi.“
Jaansoo arvates on hea veebilehe kriteeriumid järgmised:
Artikkel jätkub pärast reklaami
- selge struktuur, kiire laadimine, mobiilis laitmatu
- emotsioon ja „wow“, mis jääb meelde
- brändi stiili järgmine
- AI jaoks kohandatud info struktuur
Saates on juttu ka sellest, et veebilehte uuendades ei pea kõike nullist uuesti alustama, tihti saab hakkama ka lihtsama facelift’iga. Lisaks räägitakse, kuidas valida agentuuri ning millal animatsioon ja video päriselt aitavad. Miks LLM-ide ajastul on lehel rohkem võrreldavat infot vaja, ning miks Põhjamaine lihtsus võib just eksportturgudel eristuda.
Saadet juhib Hando Sinisalu, kuula saadet siit:
Hea veebileht peab looma emotsiooni
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!