Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Seoses sündmustega eelmisel nädalal otsustasime konkursile tööde esitamise tähtaega pikendada veelkord ja seda 4. märtsini kella 16ni.
Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.
Olulised kuupäevad
Tööde esitamise tähtaeg: 4. märts 2022 kell 16.00
Finalistide väljakuulutamine: 11. märts 2022
Esitlused ja Grand Prix' valimine: 23. märts 2022
Ajakava
Tööde esitamise tähtaeg on 4. märts 2022.
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis pluss üks ärikategooria finalisti, kes selguvad 11. märtsil 2022.
Konkursi teine voor toimub 23. märtsil 2022, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis pluss üks ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie pluss üks ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo Grand Prix' võitja.
Osalustasu
Kategooriad
a) Ärikategooria
b) Ärikategooria, väikese suurusega ettevõte (2020. aastakäive max 10 miljonit eurot)
b) Avaliku sektori kategooria
Hindamiskriteeriumid
Grand Prix' antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Hindamiskriteeriumid on samad, mis WARC/Lions Creative Effectiveness konkursil.
Eesmärgid 20% - kui selgelt on ärilised eesmärgid formuleeritud
Strateegiline mõtlemine ja insight 20% - kui hästi on aru saadud ärikeskkonnast, tarbijate käitumisest, milline strateegia on sellele tuginedes üles ehitatud
Elluviimine 10% - loovlahendused ja meediavalik
Äritulemused 40% - millise don äritulemused täna turundustegevustele (kui isoleerida muud ärikeskkonna mõjud - üldine turukasv jms)
Õppetunnid 10% - kas see töö on laiema mõjuga, kas sellest on teistel turundajatel midagi õppida?
Tingimused
Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2021. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo tööde saatmise kohta
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Seotud lood
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2021 auväärsesse žüriisse. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2021.
Nelja aasta eest tehnoloogiaettevõttena alustanud Digiposter OÜ on vaid mõne aastaga kasvanud välja välimeediaettevõtteks, kelle digitaalne reklaampindade portfell üha kopsakamaks paisub ning arvestatavat konkurentsi pakub.
Enimloetud
5
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele