Autor: Laura Reiter • 18. jaanuar 2022

TÄHELEPANU! Aasta Turundustegu 2021 konkursi pikendatud tähtaeg on 4. märts kell 16

Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Seoses sündmustega eelmisel nädalal otsustasime konkursile tööde esitamise tähtaega pikendada veelkord ja seda 4. märtsini kella 16ni.

Konkursil osalemiseks täitke palun ankeet, mille saate alla laadida siit. Ankeete ootame hiljemalt 4. märtsiks e-posti aadressile [email protected]marketing.ee.

Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.

Olulised kuupäevad

Tööde esitamise tähtaeg: 4. märts 2022 kell 16.00

Finalistide väljakuulutamine: 11. märts 2022

Esitlused ja Grand Prix' valimine: 23. märts 2022

Ajakava

Tööde esitamise tähtaeg on 4. märts 2022.

Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis pluss üks ärikategooria finalisti, kes selguvad 11. märtsil 2022.

Konkursi teine voor toimub 23. märtsil 2022, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis pluss üks ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie pluss üks ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo Grand Prix' võitja.

Osalustasu

Konkursil osalemise tasu on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 23.-24. märtsil 2022 Passwordi konverentsile.

Kategooriad

a) Ärikategooria

b) Ärikategooria, väikese suurusega ettevõte (2020. aastakäive max 10 miljonit eurot)

b) Avaliku sektori kategooria

Hindamiskriteeriumid

Grand Prix' antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Hindamiskriteeriumid on samad, mis WARC/Lions Creative Effectiveness konkursil.

Eesmärgid 20% - kui selgelt on ärilised eesmärgid formuleeritud

Strateegiline mõtlemine ja insight 20% - kui hästi on aru saadud ärikeskkonnast, tarbijate käitumisest, milline strateegia on sellele tuginedes üles ehitatud

Elluviimine 10% - loovlahendused ja meediavalik

Äritulemused 40% - millise don äritulemused täna turundustegevustele (kui isoleerida muud ärikeskkonna mõjud - üldine turukasv jms)

Õppetunnid 10% - kas see töö on laiema mõjuga, kas sellest on teistel turundajatel midagi õppida?

Tingimused

Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2021. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.

Lisainfo tööde saatmise kohta

Laura Reiter

Bestmarketing.ee toimetaja

[email protected]

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700